Free cookie consent management tool by TermsFeed

Hybridní krásku Škodu Superb IV jsme s nadšením přijali. Přes svou novotu a najetých pouhých 2000 kilometrů jsme na ní nalezli spoustu nedokonalostí – od zapečeného brzdového prachu po namodralé sedadlo řidiče. Se všemi detaily jsme si ale šetrně pohráli a auto tak odjíždělo jako nové, ba ještě lepší než nové. 

Postup péče o exteriér Škody Superb IV

  • Primární bylo nejprve omýt vůz od veškerých nečistot. Skvěle k tomuto účelu posloužila aktivní pěna, díky které povolily povrchové nečistoty.
  • I přes to, že se jednalo o poměrně nové auto, byla na kolech zapečena velká vrstva brzdového prachu a karbonu. K jeho odstranění jsme použili Detailer Bleeding Rim od značky Lotus, který si s tímto znečištěním a nečistotami umí parádně poradit. 
  • Jako každá Škoda má i Superb množství záhybů a maličkostí, které jí dodávají specifickou tvář. Od nápisu přes rámování světel jsme tyto detaily, kterým nestačí prvotní mytí pěnou, šetrně a pečlivě vyčistili štětcem. 
  • Následovalo ruční umytí vozidla šamponem s neutrálním PH, který je šetrný ke každému laku. Společně s ním jsme použili sušič pro rychlejší schnutí. 
  • A jako poslední jsme na lak aplikovali detailer. Díky němu Škoda odjížděla krásně naleštěná a také chráněná před nepříznivými vlivy. 

Postup péče o interiér Škody Superb IV

  • Jako první jsme celý interiér vozu pečlivě vyluxovali. Využili jsme přitom polohování a sklápění sedaček, abychom se dostali do každé skulinky. Demontáž sedaček nebyla nutná.
  • Poté přišlo na řadu šetrné ošetření veškerých plastů v interiéru a jejich následná ochrana detailerem Herrenfahrt Dashboard.
  • Po plastových částech vozu jsme se začali věnovat také kůži – jejímu vyčištění a impregnaci. S tím nám pomohla značka Colourlock, kterou využíváme řadu let a která nám dokáže vykouzlit úsměv na tváři. 
  • Pro radostnější výhled jsme všechna okna  vyleštili a ošetřili nanokosmetikou značky Pikatec. 
  • Sedadlu řidiče, které bylo namodralé od kalhot, jsme věnovali speciální péči. Po vyčištění sedadlo vypadalo, jako by v něm ještě nikdy nikdo neseděl. 
  • Finální tečkou bylo použití vůně Lotus Emotion, která celý interiér krásně provoněla.

Kontakty

Zavolejte nebo napište

  +420 607 668 008

 chceme@detailingzavas.cz

Přijeďte se na nás podívat

 Domažlická 1135/119, 318 00 Plzeň

Nebo se nám ozvěte přes tento formulář